دانلود رایگان آهنگهای عمو پورنگ و امیر محمد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود رایگان آهنگهای عمو پورنگ و امیر محمد
نوشته شده در دو شنبه 21 مرداد 1392
بازدید : 2015
نویسنده : Download93

عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) در اول مرداد ماه سال ۵۲ در تهران متولد شده است.نزدیک به نه ماه است که عمو پورنگ دیگر تک و تنها برنامه اجرا نمی کند، بلکه در کنار خود امیر محمد را هم به همراه دارد.فکر می کنید این امیر محمد خان که این چنین مقابل دوربین ژست می گیرد و با حرکات و قدرت کلام خود، این چنین برنامه اجرا می کند، چند سال سن دارد؟
امیر محمد متقیان) که اصلیت ساوه ای دارد و به قول خودش (بچه، خیابان پیروزی) است، امسال به کلاس پنجم دبستان می رود. او ده سال سن دارد، اما هوش و نبوغش، حداقل به مانند یک فرد ۱۸ ساله است. می گویید نه؟ از عمو پورنگ بپرسید:(بچه ها از لحاظ استعداد و هوش قابلیت های فراوانی دارند و (امیر محمد) هم از این حیث مستثنی نیست.

 

دانلود فایل مربوطه با حجم 1.74 مگابایت 

 پسورد فایل زیپ شده : musicbox

 


باکس 24

:: موضوعات مرتبط: موزیک , گلچین , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان آهنگهای عمو پورنگ و امیر محمد , دانلود اهنگهای عمو پورنگ و امیر محمد , ترانه های شاد عمو پورنگ , ترانه کودکانه , دانلود اهنگهای عمو پورنگ , عموپورنگ , عمو پورنگ , امیرمحمد , امیر محمد , اهنگای عمو پورنگ و امیر محمد , اهنگ از عمو پورنگ , دانلود اهنگ از عموپورنگ و امیرمحمد , اهنگ شاد عمو پورنگ و امیر محمد , دانلود اهنگ شاد عموپورنگ , امیرمحمد و عموپورنگ , 92 , اهنگهای قدیمی عمو پورنگ و امیر محمد , اهنگهای جدید عمو پورنگ , شاد کردن بچه با عمو پورنگ و امیر محمد , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: